Fabricat in Iasi



Vă invităm să luați parte la evenimentul Antreprenori locali: drumul către succes, unde puteti cunoaște mai bine antreprenorii din Iași, produsele și serviciile oferite de aceștia, dar și poveștile lor. Pe parcursul evenimentului veți putea asista la întâlnirile cu antreprenorii de succes ai Iașului și veți putea discuta cu ei deschis prin intermediul unui Q&A.

Invitați:

Silviu Coman (Jassyro)
Doru Chirica (Wink Public Media)
Iulian Nechifor (TeamFluent)
Nicoleta Hritcu (Cuptorul Moldovencei)

Vă așteptăm la ora 15:00, în corpul R al Universității Alexandru I. Cuza, în sala 502, etajul 5.
30.05.2017
Pentru cei interesați vă rugăm să completați acest formular de înscriere. Intrarea este liberă!

https://goo.gl/forms/ZEtneFGbGgwJ4eJN2

Voluntar.ro a revenit!!

Postat de | 30 mai 2017 | Anunturi

Tocmai ce am revenit dupa 5 luni de inactivitate cu idei si strategii noi. Arunca o privire sa afli mai multe…

 

Acum ne-am extins reach-ul in ceea ce priveste potentialii voluntari cat si a entitatiilor care cauta voluntari.

Cu un reach pe social media de 20.000 – 30.000 persoane/saptamana, ~1000 accesari pe saptamana a pagini noastre de facebook precum si un trafic de 5000 – 7000 vizite a pagini web lunar fara doar si poate ca vei reusi sa gasesti cativa voluntari la noi pe pagina in cel mai scurt timp.

Doar posteaza un anunt captivant in care sa explici de ce ai nevoie, dar si ce oferi precum si o cauza justa.

E simplu si gratis: CLICK AICI!!

 

 

 

 

Au început înscrierile la Curăţenia de Toamnă în Grădina Botanică București!

 

Asociația Team Work începe înscrierile la „Curățenia de Toamnă în Grădina Botanică”, eveniment realizat din 2006 în parteneriat cu Grădina Botanică „Dimitrie Brândză” a Universității din București.

„Curățenia de Toamnă” va avea loc, pentru prima dată, pe parcursul a 3 weekenduri: 29, 30 octombrie și 5, 6, 12, 13 noiembrie 2016, adresându-se tuturor persoanelor cu vârsta de minimum 14 ani care doresc să participe la activități de îngrijire a mediului înconjurător. În cele 6 zile sunt așteptați aproximativ 400 de voluntari care să desfășoare acțiuni de pregătire a spațiului Grădinii Botanice pentru sezonul rece precum tăierea lăstărișului, greblarea frunzelor, scoaterea rădăcinilor și înlăturarea materialului vegetal strâns. Programul de lucru este între orele 09:30-14:30, activitatea desfășurându-se în sectoare ale Grădinii Botanice București ce vor fi anunțate în dimineața fiecărei zile de curățenie.

La ediția 2016 a Curățeniei de Toamnă în Grădina Botanică vor participa atât voluntari Team Work, cât și voluntari din partea Grup Renault România, Fundației Telekom România și TPA. Înscrierea la ediția 2016 a Curățeniei de Toamnă se face prin intermediul completării formularului de pe blog-ul Team Work.

Sponsori: Grup Renault România, Fundația Telekom România

Parteneri media: StartUB.unibuc.roGreenReport.robuzzcamp.roInfoMediu.euGratuitor.roBlogunteer.ro, Calendarevenimente.roDecosieco.roOnlineGalleryInparc.roȘcoala ADC*ROIQool.roRadio TeenStudent din ProvincieHyperflash.roImparte.roStudlifeGetlokalArcca Student Housing, Orasul meuJooble.

Partener instituţional: Grădina Botanică „Dimitrie Brândză” a Universităţii din Bucureşti

„Curăţenia de Toamnă în Grădina Botanică” este un eveniment organizat de Asociația Team Work din 2006, în parteneriat cu Grădina Botanică „Dimitrie Brândză” a Universității din București; face parte dintr-un proiect mai amplu, „Grădina Botanică – Grădina Oraşului Meu”, alături de „Vânătoarea de Comori în Grădina Botanică”, „Curăţenia de Toamnă”, „Grădina Bunicii” (premiul „Spații Verzi MOL 2011” pentru proiectul cu cele mai spectaculoase rezultate din programul „Spații verzi Urbane 2011”) și „Grădina Copiilor” (proiect finanțat prin programul „Spații verzi Urbane 2012”). De asemenea, în anul 2012, Asociația Team Work a câștigat Premiul I la Gala Societății Civile, Secțiunea Protecția Mediului, pentru Curățenia de Toamnă 2011. Până în prezent peste 5000 de voluntari au luat parte la evenimentele organizate de Asociația Team Work în Grădina Botanică.

Asociația Team Work este o organizaţie non guvernamentală, non-profit de tineret axată pe învăţare prin management de proiect, facilitând acumularea de către tineri, prin activităţi de voluntariat, a experienţei necesare încadrării eficiente pe piaţa muncii. Scopul organizaţiei este acela de a promova în rândul tinerilor o atitudine pozitivă faţă de voluntariat şi munca în echipă, de a îi ajuta să se familiarizeze cu diverse medii organizaţionale prin desfăşurarea de proiecte şi de a valoriza practic cunoştinţele teoretice.

Peste 200 de angajați din cadrul Direcției Administrativ-Financiare a Grup Renault România, din Mioveni şi Bucureşti, s-au implicat într-o amplă acţiune de resposabilitate socială. Astfel, în locul operaţiunilor curente financiar-contabile, participanţii au ecologizat o zonă intens vizitată de turişti, reușind să strângă peste 300 de saci de PETuri, hârtii, doze de aluminiu și alte deșeuri de pe traseul Valea Cerbului/Poiana Mare – Cabana Gura Diham, acoperind o suprafață de aproximativ 35 km2. „Tuturor ne plac ieşirile în natură cu familiile sau prietenii. Din păcate însă, de cele mai multe ori nu găsim un mediu curat şi prietenos. Astăzi ne-am hotărât să facem mai mult decât să ne plângem de acest lucru. Vrem sa dăm un exemplu ca putem schimba ceva în ceea ce priveşte protecţia mediului şi mai ales să oferim bucurie celor care vor veni la iarbă verde pe Valea Cerbului”, a declarat unul dintre participanți.

Asociația Team Work a fost alături de angajații Grup Renault România: „Considerăm că astfel de acțiuni trebuie sprijinite și încurajate; cu cât activitățile pozitive pentru mediul înconjurător sunt mai prezente în cotidianul fiecăruia dintre noi, cu atât avem mai multe șanse de a trăi într-o societate civilizată. Faptul că angajații Grup Renault au ales să investească timp și energie în activități de ecologizare ca modalitate de consolidare a echipei reprezintă un semn îmbucurător și sperăm ca această abordare să fie dezvoltată și pe viitor”, a declarat Anca Anton, vicepreședinte Team Work și unul dintre voluntarii participanți la acțiune.

Acțiunea de ecologizare din Valea Cerbului reprezintă prima colaborare între Asociația Team Work și Grup Renault România, urmând ca aceasta să fie reluată la unul dintre evenimentele de amploare organizate de ONG în Grădina Botanică București: Curățenia de Toamnă 2016.

Asociația Team Work este o organizaţie non guvernamentală, non-profit axată pe învăţare prin management de proiect, ale cărui activități vizează dezvoltarea profesională, voluntariatul și protecția mediului. Asociația Team Work desfășoară, din 2006, în parteneriat cu Grădina Botanică „Dimitrie Brândză” a Universității din București, acțiuni de voluntariat ce vizează amenajarea și întreținerea spațiului verde al grădinii botanice. Team Work a câștigat Premiul I la Gala Societății Civile 2012, Secțiunea Protecția Mediului.

Grupul Renault România este singurul constructor auto care are în ţara noastră toate competenţele necesare conceperii, dezvoltării și industrializării unei mașini. Cei peste 16000 de angajați își desfășoară activitatea la: uzinele Dacia de la Mioveni (Uzina Vehicule, Uzina Mecanica şi Şasiuri, Direcţia Logistică, inclusiv centrul AILN), Matriţe Dacia (Piteşti), centrul de design Renault Design Central Europe (Bucureşti), Renault Technologie Roumanie – Bucureşti (care include Centrul Tehnic Titu), direcţia comercială Renault Commercial Roumanie – Bucureşti (inclusiv Centrul de Piese de Schimb Oarja) şi Renault Credit International (Bucureşti).

Pentru 19 studenti si masteranzi, vacanta incepe abia de astazi! In ultimele doua saptamani, au participat la Scoala de Vara HR Club Next Generation, un program interactiv de formare, aflat anul acesta la a 10-a editie, si care are ca misiune pregatirea viitoarei generatii de profesionisti in resurse umane. Dupa sesiuni de invatare sustinute de 24 de tutori de la companii precum BRD, Banca Transilvania, Ernst&Young, Ericsson, Orange, PricewaterhouseCoopers, sau PRO TV, participantii au acoperit 7 zone ale HR-ului: recrutare si selectie; formare si dezvoltare; legislatia muncii; compensatii si beneficii; managementul performantei; dezvoltare organizationala; strategie de resurse umane.

Una dintre zile a fost rezervata unei vizite de companie, in care participantii au putut vedea cum o echipa de specialisti in HR, care reprezinta mai putin de 1% din cei peste 15.000 de angajati ai Grupului Renault in Romania, reusesc sa acopere toate functiunile enumerate mai sus. Discutia cu reprezentantii companiei a fost urmata de un tur interesant al Uzinei Dacia din Mioveni.

Participantii au avut sansa sa se foloseasca de un alternate reality game sub forma unui maraton, soft de gamification oferit de Equatorial, in care toate echipele au alergat peste 680 de kilometri si au consumat 25.000 de calorii de-a lungul celor doua saptamani. Pe masura ce au parcurs metrii virtuali, au ars calorii de invatare si au castigat equatoriali (moneda virtuala a jocului), ei au invatat cum sa lucreze eficient intr-o echipa si cum sa asimileze informatia acumulata din prezentari si sesiuni de Q&A. Terminarea cursei a coincis cu prezentarea, in fata unui juriu ad hoc format din profesionisti de HR, a unor solutii la studiul de caz care le-a propus sa vina cu strategii clar descrise care sa aduca o companie canadiana in “Top 50 angajatori” pe parcursul urmatorilor 3 ani!

Membrii celor 5 echipe care au prezentat planurile de actiune au fost rasplatiti pentru munca lor cu manuale de bune practici in HR si un membership de un an in comunitatea HR Club, iar echipa cu cel mai mare punctaj in urma evaluarii juriului, formata din patru membri, a primit si invitatii gratuite la conferinta HR Innovation, care va avea loc pe 3 noiembrie, la Bucuresti – locul de intalnire a peste 500 de profesionisti interesati de resurse umane.

 “Cea de a 10-a generatie a Scolii de Vara HR Club Next Generation a absolvit! Timp de 2 saptamani ne-am bucurat sa avem in Casa HR Club 19 tineri entuziasti, pusi pe invatat (si nu ma refer la tocit aici, ci la multitudinea de intrebari practice si destepte pe care au stiut sa le puna tutorilor) dar si pe distractie J. Atat raspunsurile la provocarile din Marathonul Equatorial, cat si prezentarile din ultima zi ne dau sperante pentru o talentata viitoare generatie de profesionisti in resurse umane. Si cum membrii HR Club s-au inghesuit anul acesta sa recruteze dintre ei (am numarat 8  oportunitati de angajare sau internship), tinerii vor avea sanse sa-si inceapa cariera de HRi foarte repede!  Succes HR Club Next Generation 2016!”

Dana Cavaleru, Director Executiv HR Club

Participantii se declara bucurosi ca au aflat cum este HR-ul dincolo de teorie, ca au reusit sa-si gaseasca modele, sau poate chiar mentori, printre tutori si simt ca acum pot lua mult mai usor decizia de a merge spre o anumita specializare. Vezi galeria si agenda intregului eveniment pe site-ul HR Club.

Plec de la scoala de vara motivata si incantata,  stiind ca exista oameni competenti si extraordinari care fac o diferenta reala in modul in care sunt tratati angajatii la locul de munca si in modul in care este incurajata excelenta si performanta. Am primit mai mult decat m-am asteptat si am cunoscut oameni ambitiosi si minunati, care au aceleasi interese si teluri ca si mine.”

Gratiela Soroceanu, Cluj-Napoca, participant la scoala de vara

Participarea la scoala de vara a fost gratuita, multumita tutorilor – prin timpul acordat acestui program si partenerilor si sponsorilor HR Club:

Parteneri anuali HR Club: Grupul Trend Consult si PeliFilip

Parteneri proiect: BRD Groupe Societe Generale si TenarisSilcotub.

Partener educational: Equatorial

Suporteri eveniment: Macromex, Nestle si Tymbark Maspex

Parteneri media: Campus Bucuresti, Gratuitor, IQool, Portal HR, Re-start.ro, StudentIQ, StudLand, StudPass, Universitatea Alexandru Ioan Cuza si Voluntar.ro

Asociatia Tehnica de Formare Profesionala „TEACH ING” Iasi organizeaza cursuri de limba engleza si germana tehnica. Cursurile se axeaza pe termeni tehnici din urmatoarele domenii: Mecanica, Inginerie Electrica si Tehnologia constructiilor de masini.

In cadrul cursurilor veti beneficia de:

  • suport de curs;
  • vocabular tehnic variat;
  • diploma de participare.

Detalii cursuri:

  • Inscriere candidati: 15 iunie – 07 iulie 2016.
  • Perioada desfasurare curs engleza tehnica, nivel mediu: 12 iulie – 15 septembrie
  1. Cursurile  de engleza tehnica, nivel mediu vor avea loc in zilele de marti si joi, in intervalul orar 18:00 – 20:00.
  • Perioada desfasurare curs germana tehnica, nivel mediu: 11 iulie – 14 septembrie
  1. Cursurile  de germana tehnica, nivel mediu vor avea loc in zilele de luni  si miercuri, in intervalul orar 18:30 – 20:30.
  • Durata cursurilor este de 20 sedinte a cate 2 ore ( 40 ore).
  • Se percepe taxa de participare de 250 de RON/curs.

Conditii de obtinere a diplomei:

Diploma se obtine de catre participant doar daca:

  • Participantul a fost prezent la 16 sedinte din 20.
  • Participantul va obtine la testul final nota minima (nota 5).

Cum va inscrieti la curs?

Inscrierea se realizeaza prin completarea formularului on-line: FORMULAR DE INSCRIERE,

pana la data de 07 iulie 2016.

ATENTIE!

  • Pentru a putea participa la cursuri este necesar sa aveti cunostinte minime de

gramatica.

  • Daca pana pe data de 07 iulie 2016 nu sunt suficienti participanti pentru a forma o

grupa (15 persoane), cursul se va reprograma!

*Pentru mai multe detalii, contactati-ne la:

carmen.amariuti@teach-ing.ro

0722 516 687

VREI SA DEVII UN BUN PROIECTANT? VINO LA CURSUL DE AUTOCAD 2D!

Asociatia Tehnica de Formare Profesionala  „TEACH ING” Iasi organizeaza incepand cu luna iulie 2016 cursuri de AUTOCAD 2D.

Cursul se adreseaza atat inginerilor, cat si persoanelor fara studii de specialitate care doresc sa abordeze proiectarea asistata 2D. Domeniile de aplicabilitate sunt: mecanica, instalatii, confectii metalice, topografie, proiectare mobilier, constructii si arhitectura.

Detalii curs AutoCAD 2D:

  • Inscriere candidati: 20 iunie – 12 iulie 2016.
  • Perioada desfasurare curs AutoCAD 2D: 20 iulie – 17 august 2016.

Cursurile  de AutoCAD 2D sunt sustinute de instructor autorizat Autodesk si vor avea loc in zilele de:

– miercuri, in intervalul orar 17:00 – 20:00;

– vineri, in intervalul orar 17:00 – 20:00;

– sambata, in intervalul orar 09:00 – 13:00.

  • Durata cursurilor este de 12 sedinte (40 ore). Programul este flexibil.
  • Locatie desfasurare curs: Sos. Moara de Foc, nr. 35, cladirea Solomon, etaj 6.
  • Se percepe taxa de participare de 1250 de RON.

ATENTIE!

  • Daca pana pe data de 12 iulie 2016 nu sunt suficienti participanti pentru a forma o

grupa (8 persoane), cursul se va reprograma!

Conditii de obtinere a diplomei:

Diploma se obtine de catre participant doar daca:

  • Participantul a fost prezent la 11 sedinte din 12.
  • Participantul va obtine la testul final nota minima (nota 8).

La finalul acestui modul cursantii vor dobandi cunostintele necesare pentru a crea, la scara, o plansa cu desene la scari diferite, continand texte, cote, linii, cercuri, hasuri, conform normativelor de desen tehnic in vigoare.

Cum va inscrieti la curs?

Inscrierea se realizeaza prin completarea formularului on-line: FORMULAR DE INSCRIERE,

pana la data de 12 iulie 2016.

Nota:

  • Diploma fiind recunoscuta la nivel international, are un numar unic de inregistrare,

inscris intr-o baza de date de instruire oferita de catre Autodesk. Certificarea Autodesk asigura astfel un plus de valoare CV-ului constituind o dovada concreta a competentelor si cunostintelor detinute.

  • Cursurile de AutoCAD 2D includ atat un modul teoretic, cat si unul practic, care

garanteaza dobandirea abilitatilor practice in lucrul cu softul utilizat – AutoCAD 2016.

*Daca cursurile de AutoCad 3D si NX CAM reprezinta o curiozitate sau o nevoie pentru dumneavoastra, va anuntam ca se vor desfasura incepand cu luna septembrie.

**Pentru mai multe detalii, contactati-ne la:

carmen.amariuti@teach-ing.ro

0722 516 687

WWF a lansat campania „Da natura mai tare!” prin care cetatenii pot impiedica slabirea fundamentului conservarii naturii in UE, Directivele Natura 2000. Cetatenii sunt invitati sa foloseasca o aplicatie online, disponibila la www.wwf.ro/danaturamaitare, pentru a compune o melodie cu sunete din natura si pentru a o trimite, impreuna cu un mesaj, catre Ministrul Mediului si Comisia Europeana. In contextul vulnerabilitatii sau chiar al pierderii biodiversitatii din Romania si din Europa, WWF se asteapta ca cetateni de pretutindeni sa raspunda acestei chemari si astfel mii de mesaje sa ajunga la persoanele de decizie ce se vor pronunta decisiv cu privire la viitorul acestor Directive in lunile imediat urmatoare.

Campania se deruleaza pana la finalul lunii iunie in 15 tari europene1, iar in Romania este sustinuta si de Federatia Coalitia Natura 2000.

Directivele Natura 2000 formeaza fundamentul conservarii naturii in tarile membre UE, fiind considerate drept dintre cele mai moderne si eficace acte normative in acest domeniu. Multe specii precum lupul sau rasul sunt ajutate sa scape de pericolul disparitiei, cu rezultate spectaculoase in unele parti ale continentului, cum este exemplul Spaniei. Gratie acestora, Europa detine cea mai mare retea ecologica din lume, reteaua Natura 2000, care s-a infiintat odata cu intrarea in vigoare a Directivei Pasari, in anul 1979. In Romania, 583 de arii naturale, ce acopera aproape un sfert din teritoriul tarii, sunt protejate prin Directivele Natura 2000. Cu toate acestea, Comisia Europeana le-a supus unui proces de evaluare care inca nu s-a incheiat.

Patrimoniul natural european, amenintat de insuficienta vointa politica din tarile membre UE

Genevieve Pons, Director la WWF European Policy Office subliniaza cu aceasta ocazie faptul ca „patrimoniul natural imens pe care il mai are Europa este in continuare amenintat din cauza insuficientei vointe politice la nivelul UE si la nivel national. Ministrii din statele-membre si Comisia Europeana trebuie sa-si asume angajamentul clar de a salva Directivele Natura 2000 si de a face tot posibilul pentru implementarea completa a acestora, asa incat natura sa fie cu adevarat protejata iar cetatenii sa poata beneficia si pe viitor de tot ceea ce natura ofera”.

Un studiu recent3 finantat de Comisia Europeana recunoaste ca societatea europeana este tot mai urbanizata si mai indepartata de natura, problemele de sanatate fizica provocate de sedentarism sunt in crestere, la fel ca  problemele de sanatate mentala precum depresia. Potrivit acestui studiu, cele peste 27.000 de arii naturale protejate ce formeaza reteaua europeana Natura 2000 pot fi vazute ca centre de intretinere a sanatatii in Europa.

Pons adauga: „Poluarea atmosferica si sonora si stresul afecteaza din ce in ce mai multi oameni in Europa, in special in orasele in expasiune. Cu aceasta campanie, dorim ca oamenii sa-si aminteasca si sa se bucure din nou de sunetul marii sau de ciripitul pasarilor si sa fie motivati sa trimita un mesaj fara echivoc politicienilor – despre natura si sanatatea noastra”.

Natura este intr-o stare fragila in Europa, inclusiv in Romania

Studiul „State of nature in the EU”4, publicat in mai 2015 de Comisia Europeana, a aratat ca natura este intr-o stare fragila in Europa: jumatate dintre speciile de pasari salbatice si numai 23% dintre speciile de animale si flora si 16% din habitatele salbatice din tarile UE au o stare favorabila. Situatia din Romania este insa mai buna in comparatie cu media europeana privind starea habitatelor: tara noastra e data ca exceptie pozitiva alaturi de Cipru, Malta, Estonia si Slovenia intrucat circa 60% din fisele de evaluare arata o stare favorabila. In coada clasamentului se afla Marea Britanie, Danemarca si Olanda, care au raportat sub 10% habitate in stare favorabila. Olanda si Marea Britanie sunt cele doua tari care se opun vehement Directivelor Natura 2000 si insista pentru schimbarea lor.

Principalele cauze pentru degradarea habitatelor in Europa sunt legate de: intensificarea agriculturii, lucrarile de infrastructura ce nu tin cont de natura (transport, energie), dar si poluarea si supra-exploatarea (mai ales in cazul habitatelor marine).

Desi habitatele arata in general semne pozitive in Romania, speciile de flora si fauna sunt in majoritatea cazurilor (cca. 60%) intr-o stare nefavorabila (numai cca. 20% sunt intr-o stare favorabila). Acest lucru ne plaseaza pe ultimele locuri, alaturi de Austria si Luxembourg, Belgia si Portugalia.

Diana Cosmoiu, Specialist regional in politici publice in cadrul WWF-Romania afirma: „Atat in privinta dezvoltarii economice cat si a conservarii naturii, Romania are avantajul lectiilor invatate de tarile din vestul Europei. O dezvoltare care nu tine cont de limitele ecosistemelor lasa in urma un mediu antropizat care nu este deloc benefic societatii pe termen mediu si lung. Este binecunoscut faptul ca mentinerea ecosistemelor naturale sanatoase aduce nenumarate beneficii nu doar de mediu, ci si economice sau sociale. Daca dorim sa pastram ultimele colturi de natura salbatica din Europa si beneficiile acestora, avem nevoie de o buna informare si implicare civica pentru influentarea deciziilor politice in favoarea omului si naturii. WWF pune la dispozitia cetatenilor un mijloc inedit de a-si manifesta creativitatea participand totodata activ intr-o campanie de protectie a naturii cu miza nationala si europeana”.

O campanie de jumatate de milion de cetateni 

Campania actuala „Da natura mai tare!” este parte din coalitia #NatureAlert (Alerta pentru natura) constituita anul trecut in scopul prevenirii deschiderii spre revizuire a Directivelor Natura 2000 de catre Comisia Europeana. Anul trecut, coalitia #NatureAlert formata din ONG-uri de pe tot cuprinsul UE si reprezentata in Romania prin WWF, SOR si Coalitia Natura 2000, a reusit sa mobilizeze peste jumatate de milion de oameni, 12 ministri de mediu si Parlamentul European in sprijinul Directivelor Natura 2000 si a ideii de imbunatatire a implementarii lor la nivel national.

In cursul lunii iunie 2016, Comisia Europeana este asteptata sa-si prezinte un prim punct de vedere in aceasta chestiune, la o intalnire de nivel inalt organizata de Presedintia olandeza a Consiliului European la Amsterdam.

 

1. Austria, Belgia, Bulgaria, Croatia, Franta, Ungaria, Grecia, Germania, Slovacia, Slovenia, Spania, Portugalia, Romania, Suedia, Olanda.

2. Spotul de campanie: https://youtu.be/IPngsrxc_v4.

3. Studiul „The health and social benefits of nature and biodiversity protection”: http://www.ieep.eu/assets/2018/Workshop_Summary_-_Health_and_Social_Benefits_of_Nature_sent_for_approval.pdf .

4. „State of nature in the EU” este cel mai cuprinzator studiu privind starea naturii la nivel european si se realizeaza o data la 6 ani, iar ultima editie se refera la perioada 2007-2012. Raportul tehnic complet: www.eea.europa.eu/publications/state-of-nature-in-the-eu/.

5. Fisa informativa EU Nature Campaign: atasat.

Programul de perfecționare este organizat de Asociația pentru Promovarea Economiei Cunoașterii, autorizată ca furnizor de formare profesională de către Autoritatea Națională pentru Calificări (A.N.C. fostă C.N.F.P.A.), și se finalizează cu o diplomă de absolvire recunoscută de către Ministerul Muncii si Ministerul Educației.

Cursul se adresează tuturor celor interesați să devină experți în accesarea fondurilor europene și managementul proiectelor cu finanțare europeană.

Durata cursului este de 40 de ore. Orele se vor desfășura în perioada 11-19 iunie 2016. Programul va fi stabilit cu participanții înscriși la curs, în funcție de disponibilitatea acestora.

Examenul de absolvire va consta într-o probă teoretică și una practică. Proba teoretică constă în rezolvarea unui test grilă, iar cea practică presupune prezentarea în fața comisiei de evaluare a proiectului elaborat pe parcursul sesiunii de instruire.

Trainer – Oana Pascu

Beneficii
– Participarea la acest curs vă oferă posibilitatea să identificați nevoile pentru dezvoltarea proiectului, să analizați programele lansate și să stabiliți eligibilitatea ideii de proiect;
– Veți analiza contextul de derulare a proiectului, a condițiilor financiare și veți identifica grupurile țintă eligibile;
– Mai mult decât atât, acest curs este structurat astfel încât participanții să lucreze chiar în timpul cursului la realizarea proiectelor;
– Veți primi cele mai noi informații din domeniu, referitoare la perioada actuală de programare a fondurilor structurale în țara noastră;
– Veți învăța cum să lansați propunerea de proiect și cum să redactați capitolele din cererea de finanțare și din anexe și veți primi informații avizate de la specialiști din domeniu.

Valoarea investiției 570 RON.

Dacă vă înscrieți la cursul nostru din luna mai împreună cu o cunoștință veiți beneficia de o reducere preferențială de 70 RON.

Taxa de participare poate fi platită în două tranșe și acoperă toate cheltuielile legate de curs, suportul de curs, fișe de lucru, examinare, diplome. Taxa va fi achitată dupa semnarea contractului de formare profesională.

Condiții de înscriere: Participanții trebuie să fie absolvenți de studii superioare finalizate cu diplomă de licență.

Pentru înscrieri și informații suplimentare privind desfășurarea acestui curs sunați-ne la numărul de telefon 0755.935.332 sau scrieți-ne la adresa de email contact@perfectionare.ro

Website: www.managerdeproiect.ro.

Mai multe surprize!

Cu câteva luni în urmă, un grup de studenți ambițioși și-au propus să aducă o schimbare pentru elevii de liceu și pentru studenți. Astfel, s-a format proiectul MicroGear, un proiect ce vrea să ofere tuturor celor pasionați cursuri de IT sau, mai precis, de microcontrolere. Aceste cursuri nu își propun să urmeze modelul formal al școlilor ci,  să fie mai deschis și mai interactiv, scopul final fiind crearea unui mediu de învățare plăcut și relaxant.

Cursurile vor avea loc în perioada 18-22 aprilie (Săptămâna Altfel) și se vor ține în cadrul Facultății de Informatică UAIC.  Cursanții vor învăța să utilizeze plăcuța de dezvoltare Arduino împreună cu diverse componente auxiliare, cum ar fi plăcile cu LED-uri, ecranele de tip LCD, plăcile multifuncționale și plăcile cu touch capacitiv și, asistați de traineri, vor implementa diverse proiecte electronice. După completarea cursurilor, fiecare cursant va avea ocazia să participe la un concurs prin care își va putea testa cunoștințele dobândite, iar primele trei locuri vor fi premiate. După finalizarea concursului, cursanții vor putea asista la o demonstrație de robotică și printare 3D organizată la Hackerspace.

După cum sugerează și motto-ul lor, „Learning by doing”, cei de la MicroGear vor să demonstreze elevilor și studenților că oricine poate fi un mic inventator.

Pentru informații suplimentare, puteți vizita pagina lor de Facebook sau site-ul lor oficial.

Micro Gear a fost finanțat prin Fondul Științescu, program dezvoltat de Fundația Comunitară Iași și Romanian-American Foundation, în parteneriat cu finanțatori locali: Amazon, Centric IT Solutions, eMAG, ENDAVA, Hackerspace, JCI Iași, RomSoft, Scc Services, Sprocket, TransMed Expert și Xerox.

European Space Camp este o tabără de vară în limba engleză pentru liceeni cu vârste între 17 şi 20 de ani, interesaţi de spaţiul cosmic şi ştiinţe, şi care au o pregătire în fizică şi matematică. Participanţii vor petrece o săptămână, în Andoya Rocket Range (Norvegia), unde vor face experimente tehnice implicate într-o campanie spaţială, vor lucra ca adevăraţi ingineri aerospaţiali şi vor învăţa cum să-şi exploateze cunoştinţele şi să aprofundeze înţelegerea ştiintelor aplicate. Lucrul în echipă îi va ajuta să îşi folosească creativitatea şi vor învăţa să coopereze. Programul include activităţi în domeniul aerospaţial, prelegeri şi activităţi sociale.
Data limită pentru înscriere este: 1 aprilie 2016
Mai multe informaţii despre tabără şi condiţii de participare:
http://www.spacecamp.no

Sursa: http://www.eurodesk.ro/nou.php?i=952

Patru Maini, producator roman de materiale de constructii pentru finisaje si integrator de servicii si solutii pentru personalizarea caselor, a lansat cea de-a patra editie a campaniei sale anuale prin care isi propune sa renoveze 37 de gradinite, scoli si spitale de copii din toata tara. In prima faza a proiectului care se desfasoara sub sloganul „Nu trebuie sa fii bogat ca sa ajuti”, Patru Maini strange propuneri de cladiri in cadrul aplicatiei Filantropi 2016, in perioada 17 martie – 30 aprilie 2016.

Timp de mai bine de o luna, oricine poate propune o cladire publica in program, accesand sectiunea dedicata campaniei pe site-ul Patru Maini. Se cauta institutii de invatamant din mediul rural sau urban care au nevoie de imbunatatiri si renovari, dar si camine sau spitale pentru copii. Cele 37 de cladiri vor fi alese la finalul lunii aprilie, in functie de numarul de voturi pe care le obtin in aplicatie, dar si in functie de evaluarea tehnica a echipei Patru Maini.

A doua faza a campaniei ia forma strangerii de fonduri pentru renovari. Patru dintre produsele Patru Maini vor intra in promotie: Primus Chit Multicolor Antibacterian, Primus Adeziv Exterior (Extraflex), Primus Adeziv Alb Interior Exterior (Macrogranular) si Glet de Interior. Astfel ca, in perioada mai – septembrie 2016, o valoare de 50 de bani 1 leu din vanzarea fiecarui sac va merge spre o renovare din judetul in care se vinde. Astfel, banii colectati in judetul Brasov, de exemplu, vor merge la renovarea unei gradinite sau scoli tot din Brasov. Produsele Patru Maini sunt disponibile in magazinele Dedeman, Praktiker si Hornbach din toata tara.

Campania de renovari a ajuns la a patra editie, dar e doar al doilea an in care primim propuneri de cladiri de la public. Anul trecut am avut emotii, dar s-au strans peste 100 de propuneri. Din pacate, sunt foarte multe gradinite si scoli in Romania care au nevoie de renovari serioase. Asteptam si anul acesta inscrierile profesorilor, educatorilor, parintilor si elevilor care cred ca o comunitate poate creste si singura din interior. Cautam filantropii de azi, care stiu ca nu trebuie sa fii bogat ca sa ajuti, ci doar sa te implici. Orice roman poate face asta, propunand o cladire in campanie sau renovand cu produsele noastre de ajutor„, a declarat Claudia Russu (Marketing Manager, Patru Maini).

La prima editie a programului, in 2013, Patru Maini a renovat 29 de cladiri si a reusit sa faca 1.265 de copii fericiti, valoarea totala a proiectului ridicandu-se la 239.500 lei. In 2014, a realizat o investitie de 295.642 lei, care s-a concretizat in renovarea unui numar de 29 de cladiri din toata tara, pentru 1.409 de micuti. Editia din 2015 a programului Patru Maini este inca in plina desfasurare, dupa ce a strans 230.000 lei pentru aproximativ 1.500 de copii din respectivele institutii, iar campania de renovare pentru cele 33 de cladiri selectate cu ajutorul aplicatiei si fanilor de pe pagina de Facebook a Patru Maini se va finaliza in luna mai a acestui an.

Aplicatia #Filantropi2016 face parte dintr-o campanie creata si implementata de Rusu+Bortun Brand Growers si Rusu+Bortun Cyber Growers pentru brandul Patru Maini, care include activari digitale, componente social media si o campanie in-store. Una dintre executiile campaniei – Arhiducele – a fost inclusa in numarul din martie 2016 din Lürzer’s Archive, una din cele mai cunoscute resurse creative pentru profesionistii de advertising din toata lumea.

 

Patru Maini este un producator 100% romanesc de materiale de constructii pentru finisaje si un integrator de servicii si solutii pentru personalizarea caselor. Compania a fost infiintata in anul 2003 si produce adezivi, tencuiala decorativa, produse de finisare a fatadelor, chituri de rosturi, cu o capacitate de 80.000 tone anual. Gamele principale de produse sunt Primus (pentru mesteri), Primus Optimus (pentru beneficiari si consilierii acestora) si Baumix (pentru specialistii in constructii).

 

Sursa:http://www.stiriong.ro/responsabilitate-sociala/proiecte-csr/filantropi2016-campania-anuala-de-reno

Într-o definiție simplificatoare, advocacy reprezintă efortul organizat al cetățenilor de a schimba sau influența deciziile publice care le afectează viața. În practică, organizațiile neguvernamentale sunt cele care desfășoară activități de advocacy, acestea asumându-și  de fapt rolul de intermediar între grupurile pe care le reprezintă și factorii de decizie.

Într-o societate democratică, sectorul  asociativ asigură o bună parte din serviciile de care comunitatea are nevoie și se preocupă de rezolvarea unor probleme ”invizibile” sau neglijate, pentru care nici instituțiile statului, nici companiile, nu se grăbesc să găsească soluții. 

De asemenea, foarte multe organizații aleg să rezolve pe cont propriu problemele comunității, necunoscând valoarea adăugată pe care poate să o aducă o campanie de advocacy.

Astfel, trebuie spus că activitatea de advocacy poate oferi organizațiilor neguvernamentale o multitudine de oportunități.  În primul rând, advocacy este o modalitate prin care ONG-urile pot să devină vizibile și se pot bucura de o recunoaștere publică a misiunii pe care și-au asumat-o.  De asemenea, prin angajarea în procese de advocacy, acestea își pot clarifica relația cu decidenții și pot ajunge să beneficieze de statut consultativ pe lângă autorități.

În plus, ca urmare a unei campanii de advocacy reușite, structurile non-profit își pot spori prestigiul și credibilitatea în fața decidenților și a cetățenilor de rând și pot fi percepute ca organizații eficiente. Totodată, în contextul unei campanii de advocacy, ONG-urile își pot dezvolta relațiile cu grupurile de beneficiari în numele cărora acționează, relațiile cu mass-media, dar și relațiile cu alte organizații, ceea ce înseamnă că, în caz de nevoie, ar putea atrage sprijin si expertiză suplimentară.

De altfel, este recunoscut faptul că ONG-urile specializate în activități de advocacy sunt capabile să creeze coaliții, alianțe, apreciază valoarea lucrului în comun, știu cum să-i determine pe cetățeni să se implice în procesul decizional, au la îndemână tehnici prin care își pot susține în mod argumentat poziția și, în definitiv, sunt capabile să-și construiască o abordarea strategică pe termen lung în favoarea misiunii pe care și-au asumat-o public.

Acestea fiind spuse, dezvoltarea capacității de advocacy ar trebui să fie o prioritate pentru sectorul asociativ. ONG-urile ar trebui să profite de toate oprtunitățile de învățare în domeniul advocacy, tocmai pentru a ști cum să intervină eficient în dialogul social, cu scopul de a susține interesele celor pe care îi reprezintă și de a propune soluții adecvate la problemele identificate în comunitate.

Sursa: http://lobby-advocacy.ro

 În timp ce pe băncile din școlile românești se înmulțesc mesajele scrijelite ale tinerilor prea puțin revoltați din cauza nimicurilor pe care trebuie să le învețe, am întâlnit și tineri îndrăgostiți de educație, într-un mediu de învățare nonformal care nu are nevoie de ordonanțe de urgență pentru a-și dovedi eficacitatea.

Pentru al șaselea an consecutiv, Laboratorul de Educație Nonformală a oferit pentru mai bine de 50 de oameni un cadru în care consultarea și experimentarea sunt singurele concepte ridicate la nivel de lege. În 2012, când urma să particip pentru prima dată la eveniment, îmi era greu să cred că educația poate fi atât de flexibilă. Este o provocare, la propriu, să te trezești descătușat – după mai bine de 15 ani de școlarizare într-un sistem rigid – într-un spațiu de învățare în care nimic nu îți este impus. Am învățat într-o săptămână despre mine cât nu am făcut-o în cei peste 15 ani de școală. Pentru că aici am ales să învăț pentru mine, și nu pentru o notă. Dincolo de acest eveniment de referință pentru ceea ce sistemul alternativ de educație poate aduce în sistemul formal, „școala nonformală” nu ne pregătește pentru și nu ne amenință cu „examenul maturității”. În schimb, relația care se creează în acest cadru de învățare este una de susținere, de adaptare continuă la nevoile celui care învață, iar intimidarea de orice fel nu își găsește locul aici.Să scriu despre educație a devenit cel mai greu proces conștient pe care l-am început în ultima vreme. Sunt călător între două sisteme: pe de-o parte, unul mă dezamăgește cu fiecare protocol secret de colaborare sau ordonanță de urgență apărută fără justificare reală, iar pe de altă parte, celălalt îmi oferă de fiecare dată pretextul de a învăța despre și pentru mine, și-mi dă motivația și energia de a-mi pune în aplicare ideile, împreună cu cei care îmi împărtășesc viziunea despre lume. Să avem un anume grad de libertate în a alege ceea ce vrem să învățăm și să simțim că ceea am învățat ne face mai buni pentru acțiunile noastre de mâine e, poate, lucrul de care avem nevoie și pe care așteptăm să ni-l ofere de mâine școlile din România. Știm prea bine că despre libertatea de a gândi, a acționa, a scrie, a vorbi nu se va putea învăța niciodată din cărți. Responsabilitatea poate fi înțeleasă și asumată doar în momentul în care suntem lăsați să experimentăm. Ea vine odată cu alegerile pe care le facem atunci când nu ni se trasează un drum fix pe care să fim obligați să-l urmăm fără să punem la îndoială sistemul.

Știu azi că dacă m-aș întoarce în băncile din școlile românești aș vrea să fiu lăsată mai degrabă să greșesc decât să mi se dea instrucțiuni pe care să le urmez pentru obținerea notei 10. Aș vrea să greșesc și să fiu încurajată să încerc a doua oară fără să existe în vreun moment riscul de a migra între falsele categorii încetățenite în școlile românești, a celor „slabi la învățătură” sau „buni la învățătură”, „proști” sau „deștepți”, „premianți ai clasei” sau „codași ai clasei”. Dacă le vom da în continuare tinerilor un singur răspuns pe care să-l memoreze pentru o notă de trecere ar fi corect să nu ne mai prefacem mirați de faptul că sunt dezinteresați de școală- mai bine zis de acest tip de școală care îi instruiește să facă doar ce li se spune. Nimic mai mult. Nimic altfel.

Nu cunosc toate motivele pentru care o mare parte din tinerii din România au ajuns să urască școala, dar cunosc, în schimb, motivele pentru care aceiași tineri, printre care mă număr și eu, am ajuns să iubim educația care nu ne cere „să stăm în banca noastră”. Iar mesajele pe care le dăm mai departe la finalul unei astfel de experiențe de învățare care ne oferă libertatea să ne manifestăm, nu vor rămâne niciodată scrise apăsat cu pixul pe marginea unei bănci, pentru că sunt prea puternice să le ținem doar pentru noi. Cred astăzi că educația care nu creează în noi dorința de a da mai departe ceea ce am învățat, într-o formă în care să ne punem amprenta personală, nu este educația de care noi toți avem nevoie.

Să ne uităm mai des spre educația care dă exemplul. Ne poate arăta ce transformări putem aduce în școlile din România.

Acest articol a fost publicat pe http://www.gofree.ro/2014/07/14/educatia-care-da-exemplul/ 

Biroul de Informare al Parlamentului European în România lansează, în parteneriat cu Ministerul Tineretului și Sportului, Group of the European Youth for Change (GEYC) și Asociația Pro Democrația cea de-a doua ediţie a proiectului „Promotori pentru democrație europeană”, care se va desfășura în perioada martie – noiembrie 2016.

Prin acest proiect vor fi selectați 30 de tineri, membri ai asociațiilor de tineret, ai asociațiilor studențești sau ai grupurilor informale care desfășoară acțiuni cu şi pentru tineri, care sunt interesate să contribuie la informarea și stimularea interesului altor tineri cu privire la valorile și principiile pe care le împărtășesc cetățenii Uniunii Europene, democrația parlamentară europeană și modalitățile de implicare în viața comunității.

Cei interesaţi se pot înscrie prin completarea formularului de înscriere, prin intermediul căruia vor fi evaluate experienţa candidaţilor în organizarea unui eveniment dedicat tinerilor, relevanţa şi vizibilitatea acţiunilor de comunicare propuse, care vor trebui să acopere următoarele două teme majore:

  • 9 Mai – Ziua Europei
  • Funcționarea Parlamentului European și a sistemului de instituții ale Uniunii, ca garant al democrației, păcii, bunăstării și solidarității între cetățenii europeni

Proiectul „Promotori pentru democrație europeană” presupune participarea celor 30 de tineri la:

  • workshop-ul „Democrație europeană în acțiune” (București, 30 martie – 1 aprilie 2016);
  • implementarea la nivel local a unor acțiuni de comunicare proprii, cu sprijinul organizațiilor din care fac parte (6 – 13 mai 2016);
  • o vizită de studiu la Parlamentul European (Bruxelles, octombrie 2016);
  • un eveniment final de prezentare a rezultatelor activităților desfășurate de participanți (noiembrie 2016).

 

Mai multe detalii pot fi consultate accesând pagina proiectului.

Biroul de Informare al Parlamentului European în România, alături de partenerii săi, invită organizațiile de tineri să transmită detaliile legate de acest proiect către membrii lor, care se pot înscrie prin completarea formularului online, până la data de 6 martie 2016.

Sursa: http://www.eurodesk.ro

Learning by doing cu Micro Gear

– cursuri interdisciplinare de microcontrolere –

[Comunicat de presă]

Echipa Voluntar.ro împreună cu Asociația pentru Promovarea Economiei Cunoașterii (A.P.E.C) va organiza în decursul Săptămânii Altfel (18-22 aprilie 2016) o serie de cursuri interdisciplinare de microcontrolere (Arduino, MakeyMakey) în cadrul proiectului Micro Gear finanțat prin Fondul Științescu, program dezvoltat de Fundația Comunitară Iași și Romanian-American Foundation, în parteneriat cu finanțatori locali: Amazon, Centric IT Solutions, eMAG, ENDAVA, Hackerspace, JCI Iași, RomSoft, Scc Services, Sprocket și Xerox.

          Proiectul Micro Gear oferă ocazia de a participa la cursuri introductive și aprofundate în tehnologia microcontrolerelor elevilor din clasele VII-XI și tuturor tinerilor interesați să învețe mai multe despre acest domeniu. Prin intermediul acestui training cursanții vor dobândi noi cunoștințe specifice domeniilor STEM ce constau în noțiuni de informatică, fizică și matematică ce vor fi înglobate în programa de studiu. Principalul motiv pentru implementarea acestui proiect este atât lipsa din prezent a unor oportunități de studiu similare, cât și interesul crescut al comunității IT față de multitudinea posibilităților de dezvoltare cu ajutorul acestor platforme.

Obiectivul principal al acestui proiect constă în selectarea unui număr total de 60 de cursanți din clasele VII-XI în perioada 1 martie-10 aprilie 2016 pe baza unui formular de înscriere online. Cursurile interdisciplinare de microcontrolere (Arduino, MakeyMakey) furnizează un mediu de învățare nonliniar și nonformal ce urmăreṣte dezvoltarea competențelor cursanților prin utilizarea conceptului Learning by doing. Ele vor fi structurate într-o manieră interactivă, în care cursanții vor avea șansa de a îmbina teoria cu practica și utilul cu plăcutul.

Cunoștințele deprinse de cursanți vor fi fructificate prin organizarea unei competiții de proiecte la finalul sesiunilor de training având ca scop evaluarea cunoștințelor acestora și premierea celor mai bune proiecte. Se va pune accentul pe creativitate și idei practice. Cursurile vor avea loc in cadrul Facultatii de Informatica Iasi (UAIC).

 

Cei interesați de acest proiect găsesc mai multe detalii pe pagina noastră de Facebook: https://www.facebook.com/MicroGearSeminar/

HOSPICE Casa Sperantei participa cu 14 alergatori la Maratonul din Los Angeles, care va avea loc pe 14 februarie 2016. Team HOSPICE alearga pentru a strange fonduri ce vor fi folosite la realizarea unui campus socio-medical destinat copiilor cu boli rare si limitatoare de viata, precum si familiilor acestora, la Adunatii Copaceni. Echipa beneficiaza de sprijinul Kaufland, un partener pe termen lung al HOSPICE Casa Sperantei, care s-a implicat activ in sustinerea serviciilor de ingrijire paliativa oferite copiilor si adultilor care sufera de o boala incurabila.

Este pentru prima data cand o echipa de alergatori pentru o cauza caritabila din Romania e acceptata ca partener oficial la un maraton din Statele Unite ale Americii. „Pentru HOSPICE Casa Sperantei participarea la Maratonul din Los Angeles este o ocazie foarte importanta, pentru ca putem sa vorbim unui public generos si avizat despre un proiect frumos din aceasta parte a lumii. Sper ca in viitor cat mai multe organizatii neguvernamentale din Romania vor lua parte la astfel de evenimente. Ma bucur si pentru ca exista sansa de a ‘coagula’ putin comunitatea romaneasca de peste ocean in jurul unei cauze frumoase”, a declarat Alex Padureanu, Director Executiv al HOSPICE Casa Sperantei.

Cei 14 alergatori ai HOSPICE la Maratonul din Los Angeles sunt personalitati din mediul de afaceri romanesc si profesionisti de marca din companii, cunoscuti pentru sustinerea acordata cauzelor umanitare. Echipa este formata din Adriana Tabac (Head of Brand Advertising, Enel), George Soare (Tribute Salon by George Soare), Andrei Rosu (Presedinte Coaching in Alergare), Sorin Preda (Managing Director, Global Vision), Anca Enache (PennyMac, LA), Andrew Le Poidevin (Regional Learning & Development Officer, British Embassy Bucharest), Daniel Osmanovici (Prezentator al Observatorului Antenei 1), Costinela Dragan (Sustainability & Communications Manager, KMG International), Artur Gurau (CEO Granat), Valeria van Groningen (Presedinte Bucharest Running Club), Laura Damian (Director of Finance for Openings Europe, Hilton International), Steven van Groningen (Presedinte si CEO al Raiffeisen Bank SA Romania), Alina Georgescu (Sales Director, Ymens) si Tiberiu Capudean (Corporate Relations Director, HOSPICE Casa Sperantei). Mai multe informatii pot fi gasite pe team.hospice.ro.

Centrul HOSPICE de la Adunatii Copaceni este gandit ca un spatiu in care copiii cu boli rare si limitatoare de viata si familiile lor pot gasi refugiu si alinare, pentru o anumita perioada de timp. Cladirile care exista pe domeniul de la Adunatii Copaceni au intrat intr-un proces de renovare si utilare, iar unele dintre ele au fost deja finalizate. Este cazul spatiului dedicat taberelor de vara, unde deja grupuri succesive de 20 sau 30 de copii au fost beneficiari ai proiectului. Centrul HOSPICE va include un centru de zi (activitati educativ-terapeutice pentru copii), altul de ingrijire paliativa (12 paturi), un adapost dedicat familiilor aflate in situatii limita (5 apartamente) si un centru educational (pentru parinti si specialisti in ingrijire paliativa). Domeniul pe care este amenajat campusul a fost donat fundatiei de familia Florescu in 2012. Investitia totala estimata pentru finalizarea centrului este de 1.384.000 de euro.

 

HOSPICE Casa Sperantei, organizatie non-profit infiintata in 1992 la Brasov, a introdus conceptul de ingrijire paliativa in Romania. HOSPICE este cea mai mare fundatie din tara, care ofera gratuit servicii specializate de acest tip.

Organizatia isi desfasoara activitatea in Brasov si Bucuresti, ingrijind copii si adulti diagnosticati cu boli incurabile. HOSPICE a dezvoltat servicii complete de ingrijire paliativa, care sunt oferite in centre de zi, ambulatorii si unitati proprii pentru internare, la domiciliul pacientilor si in spitalele partenere.

HOSPICE Casa Sperantei dezvolta ingrijirea paliativa la nivel national si international prin informare, prin programe educationale dedicate profesionistilor, pacientilor si comunitatii si prin imbunatatirea legislatiei in materie.

Sursa: http://www.stiriong.ro

Miercuri, 10 februarie, intre orele 17 :00-19 :00, Fundatia pentru o societate deschisa organizeaza webinarul Management organizational – cum luam decizii?.

Webinarul este destinat membrilor, angajatilor sau voluntarilor ONG-urilor si voluntarilor grupurilor informale.

Gabriel Petrescu, Directorul Fundatiei pentru o societate deschisa este gazda acestei intalniri online.

Webinarele completeaza training-urile si consultanta pe care Fundatia pentru o societate deschisa le ofera in cadrul proiectului „Dezvoltarea capacitatii ONG-urilor si a grupurilor informale”, finantat prin granturile SEE 2009-2014 si Fondul ONG in Romania.

Pentru a participa, trebuie sa urmati 2 pasi :

1. Completati formularul disponibil aici : http://www.centrulpublic.ro/inscrierewebinar/ ;
2. Accesati adresa http://www.centrulpublic.ro/webinarlive/ , introduceti parola obtinuta in urma completarii formularului, inaintea orei de desfasurare a webinarului.

Verificati sectiunea Spam, daca nu ati primit confirmarea pe e-mail.

Utilizatorilor care au instalate sisteme open source le recomandam sa instaleze FlashPlayer, pentru a putea accesa transimisia live.

Sursa: www.stiriong.ro