Responsabilitatea Socială Personală
defineşte tot ceea ce putem face pentru ceilalţi, fiind conştienţi de consecinţele acţiunilor noastre şi de modul în care acestea îi afectează pe cei din jur.

Le putem oferi celorlalţi ceea ce ne dorim, la rândul nostru, să primim. Bunătatea se regăseşte în gesturi simple, este adesea contagioasă şi generează alte reacţii pozitive.

Idea articolului a pornit de la o campanie inedită desfăşurată în Bulgaria:

haine-31. “Copaci îmbrăcaţi cu haine“.

Din dorinţa de a-i ajuta pe oamenii străzii să facă faţă gerului din timpul iernii, organizaţia HiddenCash Sofia a îmbrăcat câţiva copaci cu haine groase. Exemplul a fost urmat şi de alţi locuitori din capitala Bulgariei, oamenii nevoiaşi găsind haine însoţite de astfel de mesaje: “Nu sunt pierdută! Dacă ţi-e frig şi vrei să te încălzeşti, atunci acceptă acest gest din partea noastră”.

Ulterior, tineri din Timişoara au preluat idea şi au adus de acasă geci, pulovere sau fulare pentru nevoiaşii din oraş. Iniţiativei lor li s-au alăturat şi alţi timişoreni, în urma unui apel pe reţelele de socializare.

2. “Cafea în aşteptare”

suspended-coffeeConceptul este la îndemâna oricui: plăteşti o cafea, o limonadă sau un suc, menţionezi că produsul tău se află în aşteptare şi faci, astfel, o bucurie unui client nevoiaş care o poate consuma gratuit.

Iniţiativa socială, pornită în Napoli -Italia, a devenit populară în toată Europa, iar de câţiva ani, cafenele din Bucureşti, Braşov sau Cluj o implementează cu succes.

3. “Shoebox – cadoul din cutia de pantofi”

Iniţiativa a fost lansată, în 2007, chiar în România, fiind acum preluată şi în Republica Moldova sau Bahrain.

10515271_563286230438403_8677243827908947273_oDe 8 ani, în preajma sărbătorilor de iarnă, zeci de mii de cutii de pantofi, pline de cadouri, sunt transmise către copiii nevoiaşi. În 2014, peste 40000 cutii au fost transmise de români din 8 ţări.

Mesajul campaniei este cât se poate de simplu: ShoeBox NU este Moș Crăciun, ci este despre oameni care ajută alți oameni, despre altruism și compasiune.

4. “Donează sânge – salvează o viaţă”

pic-1Donarea individuală de sânge reprezintă poate, cel mai bun exemplu, de gesturi simple care au un impact efectiv şi imediat asupra unei vieţi omeneşti.

În doar 10 minute, cei 450 de ml de sânge donaţi pot salva 3 vieţi! (asociaţiareact.ro).

Una dintre campaniile naţionale de profil este derulată de Societatea Studenţilor în Medicină care colectează, în fiecare toamnă şi primăvară, 500 de unităţi de sânge, necesare în peste 150 de intervenţii medicale.

5. 40 de milioane de dolari donaţi pentru lupta împotriva cancerului

1297505106446_ORIGINALÎn mai 2013, Tom Crist câştigă cel mai mare premiu din istoria loteriei din Calgary şi decide să doneze, toţi cei 40 de milioane de dolari câştigaţi, organizaţiilor de luptă împotriva cancerului.

Gestul impresionant, făcut în memoria soţiei care a murit de cancer la plâmăni, este însoţit şi de o atitudine pe măsură, donatorul nedorindu-şi popularitate sau recunoaştere. Printre miile de copii bolnavi ajutaţi, se numără şi o tânără, aflată în stadiu terminal, pe care gestul lui Tom a ajuta-o să-şi revadă părinţii din Filipine, pentru ultima dată.

Sursă foto & info: www.imgur.com; www.pocketrobin.com; www.lifehack.org; www.shoebox.ro; www.ssmb.ro; http://www.calgarysun.com

Merkur Plus Consulting & Training, Primăria Municipiului Iași, Asociaţia pentru Promovarea Economiei Cunoaşterii, Fundaţia Iaşi – Capitală Culturală Europeană și Complex Muzeal Național „Moldova” organizează, în perioada 21 octombrie – 27 noiembrie 2015 Expoziţia de gravură „Salvador Dali – Divina Commedia”. Lucrările vor fi expuse la Muzeul Unirii din Iași.

Expoziția reuneşte gravurile ilustraţiei originale realizate de Salvador Dali pentru ediţia aniversară a Divinei Commedia. Ilustrația a fost comandată de guvernul italian cu ocazia celebrării a 700 de ani de la naşterea lui Dante Alighieri (Editions d’Art “Les Heures Claires”, Paris, 1960).

Vizitatorii pot admira 100 de gravuri color în lemn, împărțite în funcție de temele de bază: Hell, Purgatory, Paradise (Iad, Purgatoriu, Rai). Lucrările sunt realizate de doi dintre cei mai importanţi gravori ai momentului, Raymond Jacquet şi Jean Taricco, la Paris, după picturile în acuarelă create de Dali între 1950 şi 1952, şi sub stricta supraveghere a acestuia.

Vernisajul acestei expoziţii a avut loc miercuri, 21 octombrie, cu începere de la ora 11.00, la Muzeul Unirii, în prezenţa d-lui Thomas Emmerling, proprietarul colecţiei, și a unui număr mare de pasionați de artă. Iubitorii de frumos sunt așadar invitați în călătoria fascinantă între lumea lui Dante şi cea a lui Dali, până pe 27 noiembrie.

 

Recrutare membri

Postat de | 1 septembrie 2015 | Cultura & Educatie

Ţi-ai dori să faci parte din echipa Voluntar.ro?

Dacă:
-eşti dispus să faci cunoştinţă cu voluntariatul
– ai atitudine pozitivă şi proactivă
– poţi aloca minim 3 ore pe săptămână pentru activităţi de voluntariat
-eşti responsabil faţă de ceea ce faci
– deţii abilităţi de comunicare, socializare, organizare
– ai spirit de echipă
– ai spirit de iniţiativă

Te vrem in echipa noastră!

Ce oferim:
– vei lucra într-un mediu tânăr şi active
-contract de voluntariat, voluntariatul fiind considerat astăzi experienţă profesională
-dezvoltarea abilităţilor tale
– socializezi mai mult: iţi vei face noi prieteni, cunoştinte şi contacte care îţi pot fi utile în viaţă
– poţi testa practic dacă ai abilităţile necesare pentru a urma o anumită carieră sau pentru o reorientare
– ai oportunitatea de a lucra cu o categorie de persoane cu care ţi-ai dori să ai contact sau ai ocazia de a întâlni persoane importante din comunitate
– vei învăţa să îţi asumi o responsabilitate şi să realizezi ceva cu propriile tale mâini
– vei fi la curent cu toate informaţiile şi noutăţile despre cursuri/ traininguri/ ateliere/conferinţe
– vei afla noi oportunităţi de dezvoltare personală şi de dezvoltare profesională
– vei avea oportunitatea de a te implica în activităţile şi proiectele organizaţiei
– vei fi mai activ în timpul tău liber şi îl vei petrece în mod util şi distractiv
-activităţi extracurriculare la care aţi participat
-interese, abilităţi şi hobby-uri

Dacă eşti interesat, completează formularul de pe link-ul de mai jos pana DUMINICA, 6 Septembrie 2015.
http://goo.gl/forms/TGkWHHXUyX
Te aşteptăm!

Vrei să devii manager de proiect și să ai satisfacția muncii tale? Vrei să implementezi cu succes un proiect finanțat din fonduri europene? Vrei să fii pregătit pentru managementul de proiect aferent perioadei de programare a fondurilor europene 2014-2020?

Dacă răspunsul la aceste întrebări este afirmativ atunci Asociația pentru Promovarea Economiei Cunoașterii îți recomandă cu încredere programul de perfecționare pentru calificarea de Manager Proiect (cod COR 241101).

Obiectivele acestui program de perfecționare:

– Etapele ciclului de viață al proiectului
– Analiza factorilor interesați
– Analiza problemei și a obiectivelor
– Analiza strategiilor și alegerea strategiei optime
– Stabilirea scopului și a obiectivelor proiectului
– Planificarea activităților proiectului și planificarea financiară
– Managementul riscurilor și al echipei de proiect
– Monitorizarea și evaluarea proiectului
– Managementul comunicării în cadrul proiectului
– Realizarea procedurilor de achiziții publice
– Managementul calității proiectului
– Surse de finanțare pentru proiect

Condiția minimă de înscriere este absolvirea studiilor superioare finalizate cu diplomă de licență.

În urma absolvirii cursului, vei obține o triplă certificare:
– certificat de absolvire din partea A.N.C;
– diplomă de excelență Managementul-proiectelor.ro;
– diplomă de participare din partea Finanțare.ro (cel mai important portal din domeniul finanțărilor din țara noastră).

Pentru înscrieri și detalii suplimentare, ne puteți contacta la numărul de telefon 0755.935.332 sau la adresa de e-mail: contact@perfectionare.ro

Traineri:
Gabriel Lazăr și Oana Petculescu (Pascu)

Persoana de contact:
Doris-Amalia Cojocariu – telefon: 0751.944.730.

Mai multe informații puteți găsi pe pagina oficială de prezentare a cursului managerdeproiect.ro.

In perioada 29.06.2015 – 01.07.2015, firma DAL Consulting, partenera in proiectul Start-up 2014! O sansa de dezvoltare antreprenoriala in regiunile Centru si Nord-Est, organizeaza cursuri gratuite de dezvoltare a competentelor antreprenoriale. Cu alte cuvinte, mai aveti la dispozitie doar o zi in care va puteti inscrie la aceste cursuri.

Durata totala a acestora este de 3 zile, cate 8 ore/zi, in intervalul 09:00 – 17:00.

Locatia de desfasurare este Centru de afaceri IDEO, Iasi.

In prima parte a cursului se va discuta modalitatea de completare a unui plan de afaceri pe baza unui model care cuprinde urmatoarele sectiuni: Relevanta planului de afaceri, Metodologia de derulare a afacerii, Sustenabilitate financiara, Realizarea achizitiilor, Egalitate de sanse, dezvoltare durabila si abordare inter-regionala.

In a doua parte a cursului se vor prezenta si discuta informatii legate despre managementul unei afaceri, fiind incluse notiuni legate de: Profilul antreprenorului, Factorii si mediul in care se dezvolta o afacere, Pasi pentru deschiderea unei noi afaceri, Management financiar, Marketing, Managementul resurselor umane.

Conditii de participare:

– Varsta minima 18 ani;
– Domiciliul stabil in regiunea Nord Est;
– Sa nu mai fi participat anterior la cursuri finantate prin POSDRU, pe domeniul Competente antreprenoriale sau Management de proiect.

Beneficii pentru participanti:

– Curs gratuit;
– Doua cofee-break-uri + masa de pranz asigurate in fiecare zi;
– Certificat ANC, recunoscut la nivel european pe specializarea Competente antreprenoriale, in urma sustinerii unui examen la finalul cursului.

Pentru inscrierea la curs, este necesar sa completati formularul atasat si sa trimiteti pe adresa de email startup2014@dal.ro, copii scan dupa urmatoarele documente: carte de identitate, certificat de nastere, certificat de casatorie (daca este cazul), diploma a ultimului nivel de invatamant absolvit, alaturi de un CV in format Europass si o adeverinta de student (daca este cazul). Ulterior va fi completat un dosar la sediul DAL Consulting din Sos. Pacurari 127, Iasi.

Firma DAL Consulting, partenera in proiectul Start-up 2014! O sansa de dezvoltare antreprenoriala in regiunile Centru si Nord-Est, organizeaza in intervalul 29.06 – 01.07.2015 cursuri de dezvoltare a competentelor antreprenoriale.

Durata totala a acestora este de 3 zile, cate 8 ore/zi, in intervalul 09:00 – 17:00.

Locatia de desfasurare este Centru de afaceri IDEO, Iasi.

In prima parte a cursului se va discuta modalitatea de completare a unui plan de afaceri pe baza unui model care cuprinde urmatoarele sectiuni: Relevanta planului de afaceri, Metodologia de derulare a afacerii, Sustenabilitate financiara, Realizarea achizitiilor, Egalitate de sanse, dezvoltare durabila si abordare inter-regionala.

In a doua parte a cursului se vor prezenta si discuta informatii legate despre managementul unei afaceri, fiind incluse notiuni legate de: Profilul antreprenorului, Factorii si mediul in care se dezvolta o afacere, Pasi pentru deschiderea unei noi afaceri, Management financiar, Marketing, Managementul resurselor umane.

Conditii de participare:

  • Varsta minima 18 ani;
  • Domiciliul stabil in regiunea Nord Est;
  • Sa nu mai fi participat anterior la cursuri finantate prin POSDRU, pe domeniul Competente antreprenoriale sau Management de proiect.

Beneficii pentru participanti:

  • Curs gratuit;
  • Doua cofee-break-uri + masa de pranz asigurate in fiecare zi;
  • Certificat ANC, recunoscut la nivel european pe specializarea Competente antreprenoriale, in urma sustinerii unui examen la finalul cursului.

Pentru inscrierea la curs, este necesar sa completati formularul atasat si sa trimiteti pe adresa de email startup2014@dal.ro, copii scan dupa urmatoarele documente: carte de identitate, certificat de nastere, certificat de casatorie (daca este cazul), diploma a ultimului nivel de invatamant absolvit, alaturi de un CV in format Europass si o adeverinta de student (daca este cazul). Ulterior va fi completat un dosar la sediul nostru din Sos. Pacurari 127, Iasi.

Studentii ieseni sunt asteptati la seminarul “Orientare in cariera”
De cele mai multe ori,cand aplicam pentru un job,creareaunui CV devine o problema pentru majoritatea dintre noi,desi,acest lucru artrebui sa fie unul dintre cei mai simpli pasi.Aceste efecte, genereaza pentru noi o serie de intrebari fara raspuns: “De ce nu am fost acceptat?/Ce nu a fost bine?/Ce imi lipseste?”

Acelasi lucru se intampla si in cazul interviului pentru job-ul mult visat.Fie ca emotiile sunt prea mari,fie nu stii cu ce sa te-mbraci pentru a iesi in evidenta in fata angajatorului,interviul iti da batai de cap din mai multe privinte.

Acum ai ocazia sa afli unde gresesti,sa iti perfectionezi CV-ul si sa iti imbunatatesti prezentarea in cadrul interviului de angajare.Vino si participa la un seminar care iti raspunde la toate intrebarile tale despre realizarea CV-ului perfect,pentru a fi acceptat cu usurinta la job-ul pe care il visezi!Cu siguranta vrei sa afli parerea angajatorului in ceea ce priveste candidatul ideal.

Seminarul “Orientare in cariera”este la a VI-a editie, si se desfasoara in perioada16-17 mai2015, in intervalulorar10:00-14:00 in corpul R al Universitatii A.I. Cuza.Sambata, 16 maiveiaveaocaziasainvetisaitiredactezicorect CV-ulsiscrisoarea de intentie.Duminica, 17 maipotiafla direct de la reprezentantiicompaniilorXEROX, LEAR CAPGEMENIsi CONEST,cecalitatisiabilitatitrebuiesaaiba “candidatul ideal” din punctual lor de vedere,pentru a lucraintr-o multinationala. Seminarul continua de asemenea cu sesiunea de simulareinterviuriin perioada 23-24 mai 2015.

Tepotiinscrie la evenimentcompletandformularulpana la data de 14 mai 2015. Pentrumaimulteinformatiinepoticontacta la adresateachingis@gmail.com.
Formular de inscriere

Participarea la acest seminar este GRATUITA!
La finalul perioadei de inscriere vei primi un e-mail prin care veiafladacaaifostselectat(a) pentru a participa la acest proiect, dar si informatiile despre sala.

Incepand cu 07.04.2015 te poti inscrie la cursurile de AutoCAD 3D, cursuri organizate de catre TEACHING Iasi in cadrul celei de a XIII-a editie a “Centrului de Training Tehnic”. Astfel venim in ajutorul celor care doresc sa dobandeasca mai multe cunostinte in domeniul tehnic, intr-o alta maniera decat cea academica!

Munca de proiectare a unui inginer nu mai poate fi conceputa in afara calculatorului, indiferent de specializare, reprezentarile virtuale devenind limbajul curent de exprimare. Astfel, desenul in plan, dar mai ales modelarea solidelor sunt necesare in toate etapele de elaborare si promovare a unui produs!

Profesorii sunt dedicati studentilor, cursurile sunt orientate spre nevoile lor, iar tu poti fi unul dintre cei care vor beneficia de aceste lucruri. De aceea, iti propunem un curs de AutoCAD 3D, alaturi de un profesor specializat si un mediu ambiant placut.

Programul cursurilor este următorul:
Cursurile pentru AutoCAD 3D nivel incepator, incep pe 28 aprilie 2015.
Cursurile vor avea loc in zilele de marti in intervalul orar 16:00-19:00 si miercuri in intervalul orar 18:00-21:00, pe parcursul a 4 sedinte a cate 3 ore.

Conditiile de participare:
Pentru a fi selectat si a putea participa la curs trebuie:
 sa fii student, masterand sau doctorand, cu varsta pana in 35 de ani;
 sa completezi formularul de inscriere cu atentie;
 sa achiti taxa de 40 de lei.

Pentru a participa si finaliza cursul trebuie sa respecti cateva reguli:
 sa detii un laptop al carui sistem de operare sa suporte AutoCAD;
 prezenta la curs trebuie sa fie de cel putin 75% (minimum 3 cursuri din 4);
 trebuie sa obtii minimum nota 5 la testul final;
Diploma trebuie ridicata in maximum o luna de la data stabilita. Altfel, va trebui sa achiti o taxa de 10 lei pentru arhivare.

Inscrie-te accesand link-ul de mai jos :
http://teach-ing.ro/cursuri-autocad-3d-pentru-studentii-din-iasi/

*In cazul renuntarii la curs, taxa achitata se va restitui doar daca va exista un preaviz de minim 72 ore pana la inceperea primului curs.
**Pentru mai multe informatii ne poti scrie la adresa teachingis@gmail.com

Acte necesare:
– copie dupa carte de identitate;
– copie dupa carnetul de student vizat in anul in curs (pentru doctoranzi adeverinta);
Cursul se va desfasura in municipiul Iasi, locatia exacta va fi comunicata persoanelor selectate.

Dacă vrei să implementezi cu succes un proiect finanțat din fonduri europene și vrei să afli care sunt mecanismele de finanțare ale Uniunii Europene aplicabile proiectelor implementate în țara noastră, Asociația pentru Promovarea Economiei Cunoașterii a prelungit perioada de înscrieri la cursurile de Manager Proiect și Expert Accesare Fonduri Structurale și de Coeziune Europene.

Cursurile se organizează la Iași, începând cu data de 27 martie 2015. Orele se vor desfășura la sfârșitul săptămânii, în zilele de vineri (după orele 16.00), sâmbăta și duminica.

Programele de perfecționare reprezintă o oportunitate excelentă pentru a cunoaște programele structurale și alte surse de finanțare pentru proiectele pe care dorești să le implementezi.

Trainerii cursurilor – Oana Petculescu și Gabriel Lazăr – sunt profesioniști în managementul de proiecte cu finanțare nerambursabilă și vă vor dezvălui din secretele procesului de inițiere și implementare a unui proiect de succes.

Cele două cursuri îți vor oferi posibilitatea să identifici nevoile pentru dezvoltarea proiectului, analiza programelor lansate, stabilirea eligibilității ideii de proiect, să analizați etapele de viață ale proiectului, a factorilor interesați și a strategiilor, să stabiliți scopul și obiectivele proiectului, să planificați activitățile proiectului. Vei fi familiarizat cu dosarul și cererea de finanțare și programele eligibile proiectelor implementate în România.

Aceste cursuri de perfecționare sunt structurate astfel încât vei avea posibilitatea să lucrezi pe parcursul sesiunilor de instruire la realizarea proiectelor.

Cu alte cuvinte, aceste cursuri reprezintă o investiție în dezvoltarea ta profesională cu doar 970 RON.

Pentru informații detaliate cu privire la obiectivele sesiunilor de instruire, îți recomandăm să accesezi paginile oficiale http://www.managerdeproiect.ro/ și http://expert.finantare.ro/.

Persoana de contact: Doris-Amalia Cojocariu. Telefon 0751.944.730
E-mail: contact@perfectionare.ro

Cursuri de AutoCAD 2D

Postat de | 21 martie 2015 | Cultura & Educatie

Asociatia Tehnica de Formare Profesionala „TEACH ING” Iasi organizeaza cursuri de AutoCAD 2D, venind astfel in ajutorul celor care doresc sa dobandeasca mai multe cunostinte in domeniul tehnic, intr-o alta maniera decat cea academica!

Viitorii ingineri vor trebui sa foloseasca programe de proiectare, de aceea prin cursurile organizate in cadrul proiectului Centru de Training Tehnic, cursantii vor dobandi cunostintele necesare pentru a crea, la scara, o plansa continand texte, cote, linii, cercuri, hasuri, conform normativelor de desen tehnic in vigoare.

Profesorii sunt dedicati studentilor, cursurile sunt orientate spre nevoile lor, iar tu poti fi unul dintre cei care vor beneficia de aceste lucruri. De aceea, iti propunem un curs de AutoCAD, alaturi de un profesor specializat si un mediu ambiant placut.

Programul cursurilor este următorul:
Cursurile pentru AutoCAD 2D nivel incepator, incep pe 31 martie 2015
Cursurile vor avea loc in zilele de marti si joi in intervalul orar 16:00-19:00, pe parcursul a 4 sedinte a cate 3 ore.

Conditiile de participare:
Pentru a fi selectat si a putea participa la cursul dorit trebuie:
 sa fii student, masterand sau doctorand, cu varsta pana in 35 de ani;
 sa completezi formularul de inscriere cu atentie;
 sa achiti taxa de 40 de lei.

Pentru a participa si finaliza cursul trebuie sa respecti cateva reguli:
 Sa detii un laptop al carui sistem de operare sa suporte AutoCAD;
 Prezenta la curs trebuie sa fie de cel putin 75% (minimum 3 cursuri din 4);
 Trebuie sa obtii minimum nota 5 la testul final;
Diploma trebuie ridicata in maximum o luna de la data stabilita. Altfel, va trebui sa achiti 10 lei pentru arhivare.

Formular de inscriere

*In cazul renuntarii la curs, taxa achitata se va restitui doar daca va exista un preaviz de minim 72 ore pana la inceperea primului curs.
**Pentru mai multe informatii ne poti scrie la adresa teachingis@gmail.com

Acte necesare:
– copie dupa carte de identitate;
– copie dupa carnetul de student vizat in anul in curs (pentru doctoranzi adeverinta);
Cursul se va desfasura in municipiul Iasi, locatia exacta va fi comunicata persoanelor selectate.

Anunt important: Daca si AutoCAD-ul 3D reprezinta o curiozitate sau o nevoie pentru tine, te anuntam ca in perioada urmatoare vom desfasura si un astfel de curs.
Te invitam sa fii atent la anunturile de pe site.

În perioada actuală, termenii „proiect”, „management de proiect”, „cerere de finanțare” sau „propunere de proiect” au devenit unele dintre cele mai utilizate cuvinte ale comunicării în general și al vocabularului de afaceri în particular.

Acest lucru se datorează faptului că țările din Europa, unde atragerea de surse de finanțare prin proiecte a devenit și o practică uzuală. Pentru activitatea structurilor preocupate de atragerea de fonduri prin proiecte, scrierea și gestionarea proiectelor reprezintă una din activitățile principale derulate pentru promovarea intereselor membrilor și a beneficiarilor lor.

Având în vedere că debutul acestei luni este sinonim cu depunerea primelor proiecte pentru accesarea fondurilor europene aferente noii alocării 2014 – 2020, trainerii Asociației pentru Promovarea Economiei Cunoașterii, Iași vă pot oferi informații avizate cu privire la acest domeniu.

Mai mult, acum puteți beneficia de o ofertă avantajoasă, investiția pentru pachetul de cursuri Manager Proiect și Expert Accesare Fonduri Structurale este de doar 970 RON.

Perioada de desfășurare a cursurilor este 20 martie – 5 aprilie 2015.

Cursurile sunt acreditate de Autoritatea Națională pentru Calificări (ANC, fosta C.N.F.P.A.) și reprezintă o oportunitate excelentă de a dobândi cunoștințe temeinice pentru implementarea proiectelor europene și accesarea finanțărilor europene nerambursabile.

Dacă vă înscrieți la acest pachet de cursuri – Manager Proiect și Expert Accesare Fonduri Structurale – veți analiza etapele de viață ale proiectului, a factorilor interesați și strategiile, veți stabili scopul și obiectivele proiectului și veți planifica activățile și bugetul proiectului. Mai mult, veți fi familiarizați cu dosarul și cererea de finanțare și programele structurale eligibile proiectelor implementate în România.

Detalii suplimentare în legătură cu organizarea acestor cursuri puteți afla dacă accesați paginile oficiale http://www.managerdeproiect.ro/ și http://expert.finantare.ro/.

Persoana de contact: Doris-Amalia Cojocariu. Telefon 0751.944.730

N-ai incredere in Google Translate?Inscrie-te!

Lumea a devenit din ce in ce mai mica,concurenta nu mai este doar pe plan local. Ceea ce urmeaza sa va spunem poate ca sunt lucruri ce iti sunt deja cunoscute.
Spre exemplu, sunt sigur ca stii ca Germania ocupa locurile fruntase in ceea ce priveste ingineria, dar stiai ca in SUA, unul dintre cele mai profitabile job-uri este cel, fie ca iti vine sa crezi sau nu, de instalator.De asemenea, limba engleza este acum limba utilizata ca si canal de comunicare de catre persoanele ce nu vorbesc aceeasi limba.
AsociatiaTehnica de FormareProfesionala “TEACH ING “ organizeaza a douasesiune de cursuri din noul an universitar 2014 -2015 ce se adreseazastudentilor.
Acumaiocaziasaitiimbunatatestiperfomantelelingvisticedeoarececunoastereauneilimbistrainereprezinta un atu in fata angajatorilor.

Programulcursuriloresteurmatorul:
● EnglezaTehnica, nivelmediu: incepand cu 19 martie 2015.
Cursurile se vordesfasura in zilele de martisijoi, in intervalul19:00 – 21:00.
● GermanaTehnica, nivelincepator: incepand cu 18 martie 2015.
Cursurile se vordesfasura in zilele de lunisimiercuri, in intervalul18:30 – 20:30.
Cursurile de englezasigermanatehnica se desfasoarapeparcursul a zecesedinte a cate 2 ore.

Conditii de promovare a cursului:
– trebuie sa participi la cel putin 70% din totalul cursurilor;
– trebuie sa promovezi examenului final(minim nota 5).

Conditii de participare:
– trebuie sa fii student cu varsta de pana in 35 de ani;
– trebuie sa completezi formularul de inscriere cu grija;
– trebuie sa achiti taxa de 50 de lei.

Daca indeplinesti conditiile de mai sus, te invitam sa completezi formularul de inscriere:

Formular de inscriere
De pe site-ul nostru: www.teach-ing.ro

Acte necesare:
-copie dupa carte de identitate;
-copie dupa carnetul de student vizat in anul in curs(pentru doctoranzi adeverinta);
Cele doua cursuri se vor desfasura in municipiul Iasi, locatia exacta va fi comunicata persoanelor selectate.

Mult succes!

Cursurile Manager Proiect și Expert Accesare Fonduri Structurale se desfășoară în perioada 20 martie – 5 aprile 2015 și sunt organizate de Asociația pentru Promovarea Economiei Cunoașterii, acreditată de Autoritatea Națională de Calificări (A.N.C., fosta C.N.F.P.A.) ca furnizor de programe de formare profesională.

Participarea la acest curs vă oferă posibilitatea să vă dezvoltați următoarele abilități:
– de planificare, organizare și coordonare a elementelor componente ale unui proiect;
– de identificare corectă a problemei și stabilirea scopului și a obiectivelor proiectului;
– de dezvoltare a ideii de proiect și de încadrare într-un Program Operațional în vederea obținerii unei finanțări nerambursabile din fonduri europene;
– de înțelegere a cerințelor clientului sau a beneficiarului / beneficiarilor proiectului;
– de analiză a contextului de derulare a proiectului, a condițiilor financiare;
– de redactare a capitolelor din cererea de finanțare și din anexe.

Acest pachet de cursuri acreditate se adresează persoanelor care vor să acumuleze competențe de manager proiect și expert accesare fonduri europene, consultanților din domeniul managementului de proiect, dar și tuturor persoanelor pentru care domeniul managementelor proiectelor europene prezintă interes.

Dacă vă înscrieți la aceste cursuri beneficiați de coaching și supervizare din partea formatorilor Oana Petculescu și Gabriel Lazăr, cu experiență în domeniul managementului proiectelor, achizițiilor publice, evaluării proiectelor cu finanțare nerambursabilă și în consultanță.

Cursurile sunt preponderent practice, ceea ce înseamnă că vă oferă posibilitatea să dezvoltați pe parcursul sesiunii de instruire ideea dumneavoastră de proiect.

Taxa de participare la aceste două cursuri este de 970 RON, care acoperă toate costurile cu privire la suporturi de curs, fișe de lucru, examinare, diplome etc.

Pentru detalii suplimentare cu privire la tematica și avantajele participării la aceste două cursuri și înscrieri, adresa de contact este contact@perfectionare.ro

Persoana de contact: Doris-Amalia Cojocariu. Telefon 0751.944.730

Asociaţia Tehnică de Formare Profesională “TEACH ING” filiala Iaşi, desfăşoară sub genericul „Succesul pe Trepte” cea de a IX-a ediţie a Centrului de Training Economic. Proiectul își propune să ofere studenților, interesați de evoluție personală și profesională, ocazia de a purta un dialog cu personalitățile ieșene, şi nu numai, care au reușit să atingă succesul în viața și în carieră.

Proiectul „Succesul pe Trepte” oferă participanţilor la eveniment posibilitatea dobândirii unui ansamblu de cunoştinţe, deprinderi şi atitudini necesare unui antreprenor de succes. Grupul ţintă vizat este reprezentat de studenţii din centrele universitare ieşene care doresc să atingă succesul în toate formele acestuia.
Evenimentul se va desfăşura în perioada 7 – 8 martie în Corpul R al Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” în intervalul orar 10:00 – 13:00. Participarea la eveniment este gratuită.
Coordonatorul proiectului, Dascălu Narcis doreşte ca prin implementarea proiectului „Succesul pe Trepte” să ajungă în inimile şi minţile a 100 de participanţi, continuând astfel tradiţia Centrului de Training Economic :
„Compentenţele antreprenoriale cuprind responsabilitatea individului pentru acţiunile proprii – pozitive sau negative – formarea unei abordări strategice, fixarea şi realizarea scopurilor, precum şi orientarea spre succes în viaţa personală.”
Pentru mai multe informaţii ce ţin de ediţiile anterioare vă invităm să consultaţi site-ul www.teach-ing.ro şi blogul Asociaţiei http://enjoy-teaching.blogspot.ro .

Prezentare TEACHING
Asociaţa Tehnică de Formare Profesională “TEACH ING” este o organizaţie non-guvernamentală, nonprofit, apolitică, înfiinţă în anul 2006. Pentru noi, Asociatia Tehnică de Formare Profesională “TEACH ING”, contează viitorul actualei generaţii precum şi a celor care vor urma. De aceea, prin viziune, idei noi şi implicare activă demarăm proiecte ce au ca scop dezvoltarea personală şi profesională a tinerilor. În anul 2011, TEACHING a devenit formator de formare profesională autorizat de către Autoritatea Națională pentru Calificări (ANC), aflată în subordinea Ministerului Educaţie si Cercetării Tineretului si Sportului.
TEACHING este structurată pe 3 centre de formare: Centrul de Training Tehnic; Centrul de Training Lingvistic şi Centrul de Training Economic. Începând cu octombrie 2012, TEACHING este membră a Comisiei ONG din Iași iar în iulie 2014 s-a deschis filiala TEACHING Cluj-Napoca.
Pentru mai multe informaţii puteţi accesa următoarele link-uri:
Site: http://teach-ing.ro
Blog: http://enjoy-teaching.blogspot.ro

Persoană de contact:
Narcis DASCĂLU
Manager Departamentul Marketing
Asociatia Tehnică de Formare Profesională „TEACH ING” Iaşi
Tel. : 0756 825 056
E-mail : dascalunarcis93@yahoo.com

Organizator: Asociația pentru Promovarea Economiei Cunoașterii – o platformă de sprijinire a tinerilor întreprinzători din România care doresc să realizeze proiecte urmărind dezvoltarea economiei și societății românești bazându-se pe resursele specifice economiei cunoașterii.

Perioada de desfășurare: 21 – 28 februarie 2019

Taxa de participare: 570 RON.

Reduceri: Absolvenții unui alt curs organizat de Asociația pentru Promovarea Economiei Cunoașterii beneficiază de o reducere de 100 RON. APEC Iași vă oferă acum posibilitatea să beneficiați de un pachet promoțional de cursuri de perfecționare: Manager Proiect + Expert Accesare Fonduri Structurale cu o investiție de 970 RON.

Descriere curs: Cursul acreditat de Expert Accesare Fonduri Structurale se adresează tuturor persoanelor care doresc să facă parte din echipe de implementare a proiectelor finanțate din fonduri structurale, dar și potențialilor beneficiari ai fondurilor europene.

Obiectivele cursului:
– Pregătirea elaborării proiectului;
– Documentarea în vederea realizării proiectului;
– Stabilirea parteneriatelor;
– Elaborarea proiectului.

Trainerii cursului – profesioniști în domeniul managementului de proiecte și al accesării fondurilor structurale și vă pot oferi cele mai noi informații în legătură cu perioada actuală de programare a finanțărilor nerambursabile:
Oana Petculescu
Gabriel Lazăr

Informații suplimentare:

Anul acesta, TEACHING pictează bucuria pe chipul copiilor din localitatea Victoria, judeţul Iaşi! Balul Caritabil „Un Colind Pentru Un Zâmbet!” ce se află la cea de a IX-a ediţie îşi propune sprijinirea unui număr de 25 de copii din satul Victoria, copii ce provin din familii cu o situaţie financiară precară, însă cu rezultate deosebite la învăţătură.

Se spune că poarta către suflet sunt ochii, iar în ochii acestor copiii ne dorim să strălucească steluţe de lumină angelică. Crăciunul este un loc de poveste prin care visele devin realitate şi de aceea, organizăm un bal de caritate în data de 11.12.2014, locaţia Fever cu începere la ora 20.30. Participarea la bal se va face prin achiziţionarea biletului de participare, pretul acestuia este de 5 RON. Banii proveniţi din sponsorizări şi din vânzarea biletelor vor fi folosi în scop caritabil.

Vezi cum a fost anul trecut!
Mai multe detalii:http://teach-ing.ro/un-colind-pentru-un-zambet-un-dar-pentru-un-suflet/

 

Investeşte în oameni!
Proiect cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013
Axa prioritară: 6. “Promovarea incluziunii sociale”
Domeniul major de intervenţie: 6.3. „Promovarea egalităţii de şanse pe piaţa muncii”
Titlul proiectului: “Egalitate reală, nu conceptuală!”
Cod Contract: POSDRU/150/6.3/G/134817

Oradea, 20.11.2014

Comunicat de presă

Asociatia JCI Active Citizens Cluj a organizat în data de 20 noiembrie 2014, la hotel Ramada din Oradea, o masa rotundă cu tema „Particularități ale muncii la nivelul regiunii Nord-Vest”. Evenimentul este primul de acest gen organizat în cadrul proiectului „Egalitate reală, nu conceptuală” (http://www.femeiactive.ro/). Proiectul este implementat de Asociaţia JCI Active Citizens Cluj, în parteneriat cu Loop Operations, Centrul de Resurse pentru Cetăţenie Activă, Institutul Economic Român şi Asociaţia pentru Economia Cunoaşterii și cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operațional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013.
Proiectul propune un program integrat ce are ca principale direcții de acțiune următoarele: creşterea oportunităţilor de angajare pentru femei; îmbunătățirea accesului egal la ocupare și construire a unei cariere de succes; promovarea antreprenoriatului în rândul femeilor; implicarea autorităților publice (centrale și locale) şi a altor organizaţii relevante (ONG-uri, asociațiilor de IMM-uri, sindicate, patronate, camere de comerț) în probleme ce țin de egalitatea de șanse și accesul egal al femeilor pe piața muncii; derularea de studii relevante în domeniu.

Activitățile care vor contribui la atingerea obiectivelor proiectului constau în: implementarea unei campanii de informare şi conştientizare cu privire la principiul egalităţii pe piaţa muncii; derularea unui program intensiv de calificare în meseriile de lucrător în comerț, confecționer, agent de curățenie, ingrijitoare copii, manichiurist/pedichiurist pentru 250 de femei, cu scopul asigurării accesului egal la ocupare și la construirea unei cariere profesionale; derularea unui curs de perfecţionare în domeniul antreprenoriatului pentru 50 de femei; organizarea a 6 mese rotunde cu reprezentanţi ai instituţiilor publice, respectiv ai societăţii civile; realizarea unui studiu cu privire la segregarea bazată pe gen existentă pe piaţa muncii la nivelul regiunii Nord-Vest și elaborarea unui ghid de promovare a principiului egalităţii de şanse.

Masa rotundă face parte dintr-un demers mai amplu în cadrul căruia ne propunem să dezbatem problema excluziunii sociale şi profesionale a femeilor aparţinând grupurilor vulnerabile, cauzată în special de absenţa unei educaţii adecvate şi a abilităţilor necesare pentru ocuparea unui loc de muncă şi vom încerca identificarea soluţiilor pentru reintegrarea acestor persoane în câmpul muncii.

Tema propusă spre dezbatere a fost „Particularități ale muncii la nivelul regiunii Nord-Vest”, iar obiectivul evenimentului a urmarit analizarea caracteristicilor specifice pieței muncii din regiunea Nord-Vest și identificarea soluțiilor pentru a diminua aspectele negative ce duc la o integrare mai dificilă (în special în rândul persoanelor de sex feminin).

La acest eveniment au participat reprezentanți ai autorităţilor publice locale şi centrale, ai organizaţiilor cu activitate relevantă în domeniul ocupării şi incluziunii sociale, membri ai societăţii civile, sindicatelor, patronatelor, asociațiilor de IMM-uri și camerelor de comerț din regiunea Nord-Vest.

DESPRE PARTENERI

Asociația JCI Active Citizens Cluj este o organizație de tineri lideri, antreprenori și profesioniști afiliată rețelei mondiale Junior Chamber International ce urmărește crearea de schimbări pozitive și durabile în societate și dinamizarea comunității clujene prin acțiunile întreprinse în cele 4 arii: business, comunitate, dezvoltare personală și internaționalism. Misiunea asociației este oferirea tinerilor antreprenori de oportunități pentru dezvoltarea spiritului întreprinzător și calităților de lider, necesare succesului în afaceri și în viață.

Loop Operations este o companie de consultanță integrată în domeniul fondurilor europene, dezvoltând până în prezent proiecte în valoare de peste 25 de milioane de euro. Prin intermediul celor 4 componente ale sale – Finance, Management, Skills și Communication – Loop Operations oferă consultanță în arii conexe, ghidând pas cu pas transformarea ideilor clienților noștri în proiecte sustenabile, de la atragerea finanțării pentru implementare și până la consultanță pentru management, formarea echipelor și promovare.

Centrul de Resurse pentru Cetățenie Activă (CRCA) este o asociație nonprofit, a cărei misiune este de a promova cetățenia activă prin sprijinirea implicării, civismului și responsabilității. Scopul CRCA este promovarea și dezvoltarea cetățeniei active, stimularea implicării active a tuturor entităților (cetățeni și organizații), prin crearea de instrumente și programe care să sprijine dezvoltarea socială și economică durabilă, inteligență și incluzivă a României.
Institutul Economic Roman este o organizație non-guvernamentală, non-profit, înființată cu scopul de a contribui la reducerea decalajelor de dezvoltare economică și socială dintre România și celelalte state membre ale Uniunii Europene. IER, din poziția de reprezentant al Investors in People, susține formarea de noi mentalități în rândul organizațiilor, dar și a angajaților, în ceea ce privește egalitatea de gen și oferă organizațiilor din România, oportunitatea de a implementa buna practică internațională ”Investors in People” de creștere a performanței prin oameni.

Asociația pentru Promovarea Economiei Cunoașterii este o organizație neguvernamentală ce are că scop promovarea conceptelor specifice economiei cunoașterii în rândul tinerilor din România, pentru susținerea dezvoltării durabile a mediului economic, antreprenorial, social și cultural din România, în contextul integrării în Uniunea Europeană. Organizația și-a propus să acționeze ca o platformă de sprijinire a tinerilor întreprinzători din România care doresc să realizeze proiecte urmărind dezvoltarea economiei și societății românești.

Obținere 30% reducere la cursul autorizat „Expert Achiziții Publice”
15 – 23 noiembrie 2014
Cod COR 214946

Cine organizează acest curs?

Asociația pentru Promovarea Economiei Cunoașterii, Iași autorizată de Autoritatea Națională pentru Calificări organizează în perioada 15-23 noiembrie cursul de „Expert Achiziții Publice”.

Ce voi învăța?

Îți vei însuși terminologia de specialitate;
Vei analiza cadrul legislativ aplicabil achizițiilor publice;
Vei întocmi dosarul de achiziție publică;
Vei învăța derularea procedurilor de achiziție publică și atribuirea contractului de achiziție publică;
Vei învăța derularea procedurilor de achiziție publică.

Ce beneficii voi avea?

Vei avea parte de supervizare și coaching din partea unor traineri cu experiență în domeniu;
Vei primi informațiile necesare însușirii terminologiei de specialitate, elaborării și întocmirii dosarului de achiziții publice;
Îți vei însuși cunoștințele derulării dosarului de achiziții publice;
Vei primi la sfârșitul cursului un Certificat de „Expert Achiziții Publice” autorizat de Autoritatea Națională pentru Calificări.

Cum mă înscriu?

Actele necesare pentru înscriere sunt:
copie C.I.;
copie diplomă de licență;
copie certificat de naștere;
copie certificat de căsătorie (dacă este cazul).

Cât mă va costa?

Taxa de participare la curs este în valoare de 790 RON, dar poți beneficia de 30% reducere:
– 10% pentru achitarea integrală a taxei până la începerea cursului;
– 10% pentru persoanele care se înscriu împreună cu o altă persoană;
– 10% pentru persoanele care se înscriu și la cursul de „Manager Proiect” sau care au absolvit cursul de „Manager Proiect” organizat de APEC.
Astfel, te va costa doar 553 RON.

Cine mă va îndruma?

Trainerul care te va îndruma la acest curs este Oana Petculescu, consultant în managementul de proiect cu o experiență de aproximativ 7 ani în domeniul achizițiilor publice și managementul proiectelor cu finanțare europeană.

Cum aflu mai multe informații?

Pentru înscrieri și detalii suplimentare, poți suna la numărul de telefon 0755.935.332 sau poți să trimiți un e-mail la: contact@perfectionare.ro
Persoane de contact: Gabriel Lazăr, Doris-Amalia Cojocariu